Saturday, May 14, 2011

dunia menjadi gelap O.o

hari ni , 1st time dalam sejarah hidup aku , AKU PITAM !! huahuahua . pagi tadi sbelum p main badminton ,

kat Kota Damansara , aku breakfast , mkn nasi goreng kerabu , mak aku yang masak , SEDAP ! , macam

biasa lah , haha takdelah byk sgt pn aku mkn , tapi , ckup lah ntuk alas perut , takut kang dok lompat ,

loncat , lari masa main , kang termuntah plak , ahaa , so , gerak p court around 9 40 , start main pkul 10 ,

dah warming up , pkul2 shuttlecock tu , aku pn start lah main , ngn family , main nonstop , lepas 1 set , 1 set

lagi , lepas 1 set , 1 set lagi , aku ada jgak lah between set tu , minum air cket2 , air gatorade , haha , pahtu ,

masa tu kalu tak silap , pkul 11 30 kot , perlawanan antara aku team ngn abg aku vs ayah team ngn mak

aku , mula2 tu dah sama mata , 20-20 , so , kena tambah lagi lah kn mata dia ? main punya main , jadi 21-

21 , haha , so , kena tambah lagi , main punya main , jadi 22-22 , 23-23 , 24-24 , haaaa , time ni , aku dah

mula rasa berangin kat tekak , rasa macam dah tak larat lah jgak , masa tu abg aku punya turn nk serve , bila

dia serve je , aku terus keluar court , ckp kat adik aku "lisa , ganti kakcik main sat" , parents aku da pelik

dah , depa dok tanya okay tak ? okay tak ? ,  aku pn ckp lah aku rasa tak larat , macam tak cukup oksigen ,

pahtu , masa tu , aku terus p duduk kat bench tepi court , parents aku ngn abg aku dok ckp , jgn duduk ,

jalan2 dulu , okay tak ? , masa tu , aku dah berpinar2 dah , bukak mata , tapi nampak hitam , dunia pn

berpusing2 , aku tak larat sangat dah , pegang botol air pn tak larat , jalan pn lemah longlai je , panas gila

rasa , tambah2 plak aku pakai tudung hitam , baju dark blue , hambik kau , mmg bahang lah , haha , pahtu ,

mak aku ckp p bawak jalan kat luar , so , ayah aku papah aku ke luar , aku tnya ada surau kn ? kakcik nk p

surau , nk bkak tudung , masa jalan pn tak rasa mcm kaki ni sentuh lantai , rasa mcm jalan atas udara je ,

haha , ayah aku pegang aku kuat gila kot , smpai aku ckp jgn pegang kuat2 , smpai je surau , aku terus

bukak tudung , baring terlentang mcm star , haha , pahtu , ayah aku ngn abg aku p balik masuk court , mak

aku mai datang kat aku , teman aku kat dalam surau tu .

haaaa , begitu lah alkisahnya , lepas habis main tu , around 12 , nk p makan lunch , semua dok ckp , "sya , muka awak pucat tadi , bibir pn putih , no blood in your face" haha

rupa2nya , macam tu rasanya pitam , lepas aku dah sedar cket tu , perkara yang 1st aku fker , lepas ni , boleh ke kalu aku nk main netball lagi ? lagi byk guna tenaga drpd badminton , aku takut aku dah tak boleh main netball , hahah pppoooodahhh aku !

sekian , Wassalam ! chill yawh ! :D

No comments: