Tuesday, May 03, 2011

a noob buat blog ! TAHNIAH !

finally , i've made it ! haha tak tahu lah akan di'update' ke tak ni .
kenapa aku buat blog ? sebabnya
.
.
.
haa , kawan2 aku yang ada blog buat post pasal ni
"20 PERKARA TENTANG _______ DI SBPI GOMBAK"
tiba2 , aku rasa mcm nak bagi tahu 1 dunia pasal aku , hahah
boleh tak ??













.
.
.
cehh , takdelah . sebabnya aku memang teringin pn nak buat blog ,
tapi , takut tak update je , kering kontang idea
tapi , aku rasa , kat sini jgak aku boleh jadi muslimah yang sentiasa beringat ,
sebab kawan2 aku ramai ada blog , depa cerita kisah teladan , bagi nasihat ,
bagi pengajaran , bagi guide ntuk hidup kat DUNIA ni , lebih2 lagi ntuk seorang
muslimah , *macam aku lah kn ? haha
pahtu , aku pn boleh jgak nk bagi nasihat ke peringatan ke hapa2 lagi laa yang dapat
membantu menyebarkn dakwah , boleh kn ? sebab
Dari Abdullah Ibn Amru Ibn Al-Ash, Rasulullah S.A.W. bersabda: "Sampaikan dariku
walau satu ayat!"
(Hadith Riwayat Al-Bukhari)
.
.
.
haa , so , kat sini lah insyaAllah , aku nk cuba sampaikn beberapa ayat , haha
tapi , takdelah semua post kn ? tak salahkn kalu aku selit2 cket ceritera kehidupan ?
nway , Thanks A Bunch to my favourite blogger ; Anis Syahirah , Anise , Fairus , Hidma ,
Husna Ismail , Teme dan Nuzul . daripada korang aku belajar buat blog !
WEEEEEEHOOOOOO !!


9 comments:

Anonymous said...

wann syada said :

ak nk buat belog jugakkkk ! tp sumpah x gheti.mwhahahahahahaha :DD

Rasya said...

Wann , huahuahua , aku pn x reti oh , haha
pakai tibai je , haha
:DD

Pai said...

aku fav blogger kau
wahhh
terharu di situ ye
hehehe
all the best rasya
and welcome to the world of blogging :D

Hidma Zulkefli said...

yayyy nama aku ado , HAHA . wey tambah gadget untuk follwers sng nak follow :D

Rasya said...

Pai , thanks ! :)

Mekar , itu lah , sat ni aku letak tang tuu plak , tapi , aku x tahu pn mcm mana , hahah :p

Anonymous said...

go rasya go....

anise sokong kamooo!!!! thanks sebab mention name :D

naisse said...

rasya!!! yeah, join komuniti blogger davix, weehuu <3


update tak update blkg kira, bila dah ada log, kemahiran sharing is caring tuh boleh di develop.

thanks sbb letak nama kita :)
sayang rasya, sayang alphababy, sayang davix *wink~

anisopie said...

yuhuuu!!!!!.....
ak x tau nak komen ape...
tapi ak nak komen gak....
so,...
selamat dtg ke dunia blog..=)
haha..

Rasya said...

Anise , thanks . satni boleh tunjuk ajar lagi , heee :)

Husna , thank you thank you ! kalu ada pape kekurngn , boleh la habaq mai naa :)

Anis , xie xie ! haha aku x abes xplore lagi ooh :p